neděle 21. února 2016

Krakov a Malinová

Dnes se vypravíme hlavně za jedním domem v Krakově. Je to Krakov poblíž Rakovníka, nebojte se, zůstáváme v okrese, do Polska se nejede. Krakov leží v nadmořské výšce 445 m, má 116 obyvatel žijících v 60 domech.


Dům mě zaujal už z dálky. Musím říci, že se poměrně vymyká běžným novostavbám v širokém okolí. I když stojí zády k návsi, vzbudil ve mě zvědavost. Jak asi vypadá zpředu? Chvilku se to zdálo jako trochu těžce řešitelný problém, ale nakonec se povedlo. Bohužel mě uvítal štěkající pes, takže fotka je slabší. Určitě se sem ještě v létě vrátím a zkusím se probojovat alespoň na zahradu a promluvit s majiteli. Takže ochutnávka fotek zde:

Cestou z Krakova jsem ještě přibrzdila na návsi v Malinové. Obzvlášť mě zaujala chalupa s obnaženým zdivem a pěkně řešeným podlouhlým vikýřem, který prosvětluje obytné podkroví.

Druhá chalupa je milá svojí střídmostí.

Bohužel počasí bylo, že by psa nevyhnal, vítr mi rval foťák z ruky. Nakonec i na ty psy v Malinové došlo, takže jsem prchla do auta a domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat